|
Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Táborsko
KUBECOVÁ, Kristýna
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Táborsko. Na základě vlastního dotazníkového šetření, ankety Městského úřadu v Táboře a na základě statistik a odborného názoru a odhadu manažerů dvou největších hotelů na Táborsku jsem sestavila profil návštěvníka destinace Táborsko, a tomu jsem se také snažila přizpůsobit své návrhy a opatření.
|
| |
|
Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Sedlecko
ŠETINOVÁ, Marie
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat cestovní ruch z hlediska druhů a forem v oblasti Sedlecko. Zhodnotit druhy a formy cestovního ruchu, provést terénní šetření a vyhodnotit získané informace. Na základě těchto informací sestavit profil návštěvníka a navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení situace v destinaci. Závěrem práce byl produktový balíček Za krásami Českého Meránu, zaměřený na poznávání přírodních a historických atraktivit a na cykloturistiku a pěší turistiku. Tento produkt je kombinací ubytovacích, stravovacích a doplňkových služeb.
|
|
Analýza druhů a forem cestovního ruchu v oblasti Žďársko
HALVOVÁ, Monika
Cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy cestovního ruchu na Žďársku z hlediska forem a druhů cestovního ruchu. Dalším cílem bylo poté navrhnout a inovovat nabídku cestovního ruchu a připravit nový produkt, který by mohl zvýšit návštěvnost a atraktivnost daného území. Z výsledků dotazníkového šetření byl zjištěn profil návštěvníka, potvrzeny či vyvráceny stanovené hypotézy. Dále byla na základě dotazníkového šetření provedena syntéza poznatků, tvorba návrhů a inovací. Na základě získaných informací byly vytvořeny dva produktové balíčky. První produktový balíček byl určen rodinám s dětmi a druhý mladým nebo fyzicky zdatným lidem. V obou balíčcích jsou zahrnuty služby ubytovací, stravovací a doplňkové.
|
| |
|
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Prachaticku
MRÁZ, Pavel
Bakalářská práce je zaměřena na cestovní ruch na Prachaticku. Hlavním cílem práce byla analýza cestovního ruchu na Prachaticku, příprava produktového balíčku a provedení marketingového výzkumu. Z výsledků terénního šetření byl zjištěn profil nejčastějšího návštěvníka. Na základě profilu byl vytvořen nový produkt {\clqq}Na kole za přírodou, historií a adrenalinem Prachaticka``. Produkt se týká cykloturistiky, adrenalinových zážitků, poznávání měst, přírody a zámků. Součástí balíčku jsou ubytovací a dopravní služby, dále možnost uskutečnění adrenalinových sportů a návštěva technických, kulturních a historických památek.
|